Support

Home » Support

Ondersteuning op afstand

VerhoogICT maakt gebruik van ISL Online-software om ondersteuning op afstand te bieden aan onze eindgebruikers. Via deze software kunnen onze specialisten op een veilige manier een betrouwbare verbinding tot stand brengen met uw (mobiele) werkplek als u beschikt over een internetverbinding. De ISL-software is compatibele met Windows, Apple én Linux.

Gebruiksvoorwaarden

  • Deze toegang is éénmalig op het moment dat u onze specialist spreekt;
  • U beschikt gedurende de gehele sessie volledig over de controle van uw eigen werkomgeving;
  • U kunt u elk moment de sessie beëindigen door in de bovenbalk op het kruisje te drukken;
  • Wij adviseren u openstaande documenten op voorhand te sluiten en op te slaan voordat u de sessie start met onze specialist. Wij benadrukken tevens dat u alleen deze software moet starten op instructie van één van onze specialisten.

VerhoogICT is niet aansprakelijk voor eventuele schade of verlies van data door gebruik van de ISL-software. U dient altijd gebruik te maken van de onderstaande (geverifieerde) hyperlink. De software mag niet via een andere hyperlink of ander medium worden gestart. Onze specialist zal separaat een extra verificatiestap met u doorlopen voordat de sessie gestart wordt.

Klik op de volgende hyperlink om de ISL-software te downloaden: https://www.islonline.com/nl/nl/downloads/download-isl-light-client.htm

  • Klik vervolgens onder in beeld op de knop ‘Uitvoeren’ als u gebruik maakt van een Windows-computer met Microsoft Edge als browser.
  • Klik vervolgens onder in beeld op de download ‘ISL Light Client.exe’ als u gebruik maakt van een Windows-computer met Google Chrome als browser.

E-mailadres support: ops@verhoogict.nl
Telefoonnummer Rotterdam: 010-3007152
Telefoonnummer Alphen aan den Rijn: 0172-700530

Hulp nodig bij het beheren en managen van uw ICT?